wat hebben we dinsdag genoten van onze schoolreis naar de onderwaterwereld!
Het was een dag vol avontuur, plezier en mooi weer. Vanaf het moment dat we met de bus vertrokken, zat de sfeer er al goed in.
Toen we aankwamen, begonnen we onze dag met een ritje op een leuke draaimolen.
Het bijzondere was dat we in kleine autootjes mochten zitten.
We reden vrolijk rond en zwaaiden naar elkaar terwijl de muziek speelde.
Iedereen had een grote glimlach op zijn gezicht.
Na al dat plezier kregen we trek. Gelukkig was er tijd voor een heerlijk ijsje.
In het warme zonnetje smaakte dat extra lekker. We genoten terwijl we samen gezellig praatten over alles wat we al hadden beleefd.
HET hoogtepunt van de dag? De dolfijnen- en zeehondenshow! Wat waren de dieren knap!
De dolfijnen maakten indrukwekkende sprongen door de lucht en de zeehonden lieten grappige kunstjes zien. We keken onze ogen uit en applaudisseerden enthousiast na elke voorstelling.
Tussen de activiteiten door konden we nog meer ontdekken van het wonderlijke Boudewijnpark.
Het voelde alsof we even in een andere wereld waren beland waren met hele leuke attracties.
Aan het einde van de middag stapten we moe maar tevreden weer op de bus. Tijdens de rit terug naar school werd het verdacht stil op de bus...hoorden we daar gesnurk? Hihi!
Met mooie herinneringen, veel lachende gezichten en een rugzak vol verhalen kwamen we terug op school.
Het was een fijne dag vol zon, plezier en onvergetelijke belevenissen.
Afgelopen donderdag was het een echte zomerdag in de Bostorie!
De temperaturen liepen flink op, dus gingen we samen op zoek naar manieren om af te koelen én tegelijk iets nuttigs te doen.
Vrijdagvoormiddag zochten we verkoeling in onze Bostorie en zochten we een aangenaam plekje in de schaduw van de bomen.
De verkoelende boslucht maakte het aangenaam om buiten te blijven spelen en ontdekken.
Zo maakten we van de hittegolf een leuke leer- en speelervaring, genieten van het buiten zijn en afkoelen centraal stonden.
We kijken terug op een warme maar heerlijke vrijdagvoormiddag in de Bostorie! 🌳☀️💧
In de namiddag gaven onze kindjes gewapend met emmers water, sponsjes en veel plezier ons speelgoed een grondige wasbeurt.
Auto's, schepjes, potjes en ander materiaal werden zorgvuldig schoongemaakt.
Wat begon als een klusje, werd al snel een heerlijk waterspel.
Er werd geschrobd en gespetterd.
En zo kwam er een eind aan deze gloedhete maar ohzo leuke week!
Alvast bedankt voor de vele helpende helpen- van de vele ouders/kindjes om ons te helpen bij deze hele klus, we waarderen het enorm en...de kindjes vinden het ook zelf erg leuk eens speelgoed te mogen meenemen/lenen van onze klas! ;)
BEDANKT!!!
Graag vragen we nog even om volgende week opnieuw rekening te houden met de aanhoudende hitte (kindjes insmeren + zonnehoedjes ;-) )
Prettig weekend en tot maandag!
Groetjes,
de juffen van de onderbouw!